29
Jul
09

Demi Lovato On The Cover of SUGAR Magazine – Talks About Joe

001

Demi’s Banana Story With Joe:

”I had a stomach upset recently and the lads tried to cheer me up. My doctor put me on this BRATT diet which stands for bananas, rice, applesauce, toast and tea. – which was all I was supposed to eat to kill the bug. Joe heard us talking about it and asked what BRATT was. So Marrissa says ‘B for banana…’ and he interupts going ‘Beaver banana? What’s a beaver banana?’ it was so funny. it cheered me up so much.

(Thx lovatojonas)

About these ads

169 Responses to “Demi Lovato On The Cover of SUGAR Magazine – Talks About Joe”


  1. 1 Michie
    July 29, 2009 at 11:31 pm

    Awww that’s adorable
    Joe’s hilarious

  2. 2 Jessica
    July 29, 2009 at 11:41 pm

    lool oh joe :)

  3. 3 kATHY
    July 29, 2009 at 11:59 pm

    lol only DEMI would get that!

    • 4 kATHY
      July 30, 2009 at 12:03 am

      hey! didn’t demi have a upset stomach like the middle of last month

      • 5 Michie
        July 30, 2009 at 12:03 am

        Yeah she did. I was just thinking about that =]
        Jemi!!!

      • 6 Becky
        July 30, 2009 at 1:36 am

        Hey Kathy, I think your right. I remember demi tweeting that she wasn’t feeling well and how she wasn’t to fond of this diet they had her on. I believe that it was last month. Cause marissa was with her last month. So that means that even when doing seperate tours, they still are just as close as before. :D Of course this could’ve happened a while ago, but I don’t think so, cause Marissa didn’t start going on tour with demi until she started her US tour last month.

      • 7 kATHY
        July 30, 2009 at 3:03 am

        alright cool, i knew it! they’re inseparable.

    • 8 kATHY
      July 31, 2009 at 9:28 pm

      u know what guy’S i’ve been listening to demi’s cd over and over again to see what the real stories behind the songs & i believe that “You Got Nothing On Me” from demi’s new cd is a song for Selena for when she was dating taylor.

      One of Demi’s Tweet’s:
      “Just finished a song about an egotistical, young hollywood actor, who thinks he’s the new heartthrob in town and can get any girl he wants.”

      4:38 PM Apr 8th from web

      and when i was listening to “Stop the World” i remembered she tweeted,

      “Goodnight! …….. Like Bonnie and Clyde, Let’s find a ride, and ditch this town.”

      1:17 AM Apr 8th from web

      • 9 kATHY
        July 31, 2009 at 9:41 pm

        also “SOlo” seems like it relates to when selena & taylor were dating.

        (Demi has said “her songs are from personal experiences &/OR things that have happened to her friends”)

  4. 10 o7rjche
    July 30, 2009 at 12:12 am

    oh… MAJOR Jemi moment! :D And just by reading this, it made me laugh. I can so even Joe saying that. lol :D

    • 11 o7rjche
      July 30, 2009 at 12:12 am

      I meant i can so ‘imagine’ not ‘even’ :D

  5. 12 Dana
    July 30, 2009 at 12:15 am

    This is such a great Jemi moment. Do you think this happened while they were over in London because in that one switch video Joe is eating a banana and him and Demi laugh at something that he says. I’m not sure though.

    • 13 Becky
      July 30, 2009 at 1:41 am

      That’s a good question. I don’t think it did, cause marissa wasn’t with Demi during the London tour I don’t think. but who knows. It could’ve happened last month or last year sometimes. I do remember Demi tweeting I believe last month that she wasn’t feeling well and about a diet they put her on that she wasn’t fond of.

      • 14 Dana
        July 30, 2009 at 2:10 am

        Oh right, I forgot that Marissa wasn’t with Demi then. Aww, he made her feel better how cute lol

  6. 15 Kim
    July 30, 2009 at 12:54 am

    That sounds like something Joe would do: say something totally random to make his girl laugh. When will this magazine come out?,I have been looking for it for days now.

    • 16 Becky
      July 30, 2009 at 1:44 am

      Ya. totally something Joe would do to make Demi laugh. And she did say that it cheered her up so much. You know it’s fate and kind of funny when people try to cheer you up and can’t do it, but than this one “special” person says something or does something and you cheer up right away. Hmm…..Can we just say “Demi and Joe, just get together already!!” lol.

      • 17 kATHY
        July 30, 2009 at 3:06 am

        ForRizle With you ON THAT.

  7. 18 nicole
    July 30, 2009 at 2:33 am

    yeah joe is really “SPECIAL” to deemi he can sure make her laugh

    • 19 Becky
      July 30, 2009 at 6:11 am

      Yes he can. lol. She is closest to him so that’s great. I wonder what Demi’s mom thinks of a JEMI pairing. That just popped into my head. lol. I mean, we know what her friends and costars in CR think, but we haven’t heard from her mom or dad yet. lol. Same goes for Joe’s parents too. lol

  8. 20 milkyway005
    July 30, 2009 at 4:06 am

    u knw wat? Just for a recap… An interviewer makes Joe describe a girl… whom he might be with…ya know.. the personalities that make her like the girl.. and then he answered… 1) Some1 dat can laugh (even if it’s not that funny) on his jokes and being random 2) TALENTED 3) not wearing too much make-up, JUST A SMILE AND T-SHIRT IS FINE 3)He likes purple and w/ the girl have that color … for him it would be better… Is this DEMI? hahahaha… Y not?!I really hope so.. coz o far I think DEMI got this personalites

  9. 21 Alana
    July 30, 2009 at 11:06 am

    Marissa was with Demi and JB when they went on they went to Madrid, Paris and London. Both Demi and Marissa talked about the trip on Twitter. So I’m guessing this took place when they were on that trip.

  10. 22 josephine m
    July 30, 2009 at 11:07 am

    aww that was so cute and funny at the same time cheering her up ,which is why i think they got eachother through the recent breakups im pretty sure,and i think both parents would be happy their already like family anyways lol

  11. 23 Marissa
    July 30, 2009 at 11:14 am

    They are so perfect together . I’m so happy Joe and Camilla broke up , Camilla is such a faggot . Now Demi and Joe can finally start dating . Let’s hope so !

  12. 24 beckyheartsjb
    July 30, 2009 at 12:16 pm

    I am so buying this mag.I live in England.I can’t wait for C.R 2,they have to get together.I think demi was ill around the time of my Wembley jb concert in June,Joe cheering her up when she is sick=love.

  13. 25 jemi lover909
    July 30, 2009 at 2:48 pm

    jemi is real love and if you see jemi moment (if joe is neer too much girls and demi with him he is always looking at demi )i love this thing in joe that he is not care about the other girls all he care about is demi <3 jemi

    • 26 Becky
      July 30, 2009 at 7:03 pm

      Yeah, I have noticed that also. Even at the 3D premeire in L.A. all those screaming fans, and Joe only looked at Demi. Especially during the drawing with Radio Disney. I was watching a video on yt of it, and all those screaming fans trying to get Joe’s attention, and Joe is only looking at Demi. And when they spent christmas together molding. That was great. And new years eve. Where was Camilla? No where to be found. It was all about Demi and the brothers.

  14. 27 josephine m
    July 30, 2009 at 3:36 pm

    yeah i noticed that alot even if he is around alot of girls he always concentrate on her which i think is very sweet,one of the reason i started loving jemi in the first place

    • 28 Becky
      July 30, 2009 at 7:07 pm

      Yeah, I started loving Jemi the first time I watched CR. I was like, wow these two have amazing chemistry, you don’t see that often in movies. It’s like he’s making sure that she’s okay and very protective of her, all the boys, but Joe particularly. Just the look on his face everytime he’s around her, just lights up. same goes with Demi. Idk, maybe i’m overanalyzing again, i tend to do that alot. But it just seems to me that Joe has way more fun with Demi around than he ever did with Camilla.

      If reports are true, than Camilla is a b****. She moved on fast. At least Joe has Demi to comfort and make him life and vice versa.

  15. 29 jjnjp;k k
    July 30, 2009 at 4:27 pm

    this was during the europe tour in like may or w.e.

    • 30 Becky
      July 30, 2009 at 7:08 pm

      I don’t think Marissa was on the european leg of the tour with them.

      • 31 jjnjp;k k
        July 30, 2009 at 7:28 pm

        she was there r pics of them on the tour together

  16. 32 nicole
    July 30, 2009 at 5:51 pm

    wouldnt it be great if joe and demio would hook up already :)

    • 33 Becky
      July 30, 2009 at 7:24 pm

      I feel the same way nicole. That would like make my life. It’s like, “get together already” lol

  17. 34 josephine m
    July 30, 2009 at 6:21 pm

    it would make my life nicole lol

  18. 35 ati
    July 30, 2009 at 9:30 pm

    aww, joes the one and only person that can make demi feel happy :)

    • 36 Becky
      July 30, 2009 at 10:26 pm

      IKR! It’s such a sweet thing to watch. lol. It’s like they keep getting closer and closer. I think it’s always nice to have the deep, close frienship to build on and that’s what their doing(I can dream, can’t I) :D

  19. 37 o7rjche
    July 31, 2009 at 12:20 am

    I was on oceanup like a minute ago. and there is a post of Chelsea Staub and she said Demi and her competed for the role on Jonas which means that if Demi was the one chosen for that role, she would’ve known the jonas brothers (especially Joe) longer and Jemi would’ve been dating now! And take note, Chelsea plays Stella, Joe’s love interest on Jonas, and if Demi was Stella she shold’ve been working with the jonas brothers longer if i’m making sense, I don’t think I am though. :P anyway, i guess Disney had bigger plans for Demi then. :)

    • 38 XxJemiLoverForeverxX
      July 31, 2009 at 12:25 am

      Ok Now I Hate Disney, I Don’t even Like SWAC(No Ofence To Swac Lover)

      • 39 kATHY
        July 31, 2009 at 12:49 am

        who’s the fuck is SWAC??

      • 40 kATHY
        July 31, 2009 at 1:24 am

        sorry to have cursed, my bad!

    • 41 Becky
      July 31, 2009 at 12:30 am

      I remember reading that a while ago. Yeah, she would’ve known the bros longer, but I think that everything happens for a reason. Now, all we need is for those two crazy adorable kids to realize they belong together and do something about it. Is Demi going to the TCA’s this year?

      • 42 kATHY
        July 31, 2009 at 12:42 am

        i think she is, still, she has to, she’s got some things nominated towards her

    • 43 nicole
      July 31, 2009 at 12:32 am

      i just saw it now i so mad at disney now
      why not demi i mean i totally agree swac is only great cuz demi is there
      but jonas would have been awesome with demi there :)

    • 44 kATHY
      July 31, 2009 at 12:51 am

      damn u! disney! joe could have kissed demi on the cheek for the one epi. of “Jonas” that’s going to be showed up on t.v. this sun.

      • 45 Becky
        July 31, 2009 at 1:00 am

        But remember he did kiss demi on the cheek in CR it just wasn’t shown on the movie.

      • 46 kATHY
        July 31, 2009 at 1:20 am

        but still, could have added some more jemi moments :D, right? :)

      • 47 Becky
        July 31, 2009 at 1:42 am

        Right. could’ve added way more jemi moments. hopefully CR2 will have way way way more jemi moments and stuff like that. Hopefully some comments from the costars on a jemi pairing. :)

      • 48 kATHY
        July 31, 2009 at 3:03 am

        yea, hopefully, & if i see on YT or something that there are LOTS of jemi moments on the dvd, i am so getting the camprock II dvd. :)

        i hope KathyyJonas posts more jemi body language on YT.

      • 49 Becky
        July 31, 2009 at 6:33 am

        I agree Kathy. I hope Katyjonas does do more of the jemi bodylanguage videos. They were always so informative. I would watch them and catch the little things that I didn’t catch the first time. I’m gonna buy the dvd when it comes out anyways. But I still hope that there are way more jemi moments than the first dvd. :D

  20. 50 nicole
    July 31, 2009 at 1:26 am

    i just pray they kiss in Camp Rock @

    • 51 blingblingbuddies
      August 1, 2009 at 2:16 am

      ohh im more than praying i am actualy sending messages as in like mail to the CR creww like there derector and wrighter to have a kiss!! i think ive sent like 200 and like spent 100$ on post stamps!!

      • 52 milkyway005
        August 4, 2009 at 3:09 am

        blingblingbuddies… what an effort! pls continue that
        (if u still have bucks.. hehehe)and it would really help to make those CR2 crews know
        that JEMISTRY website does exist.. and so they would know that Joe and Demi chemistry
        was really supported by many fans… and so they must like “make the two kiss” on the movie … i’m from philippines… too far from your place… so please do continue the effort…JEMI (^_^)

  21. 53 Tessa
    July 31, 2009 at 5:08 am

    Aww, that’s so cute of Joe to do. :P
    Bananas! Geez, Joe is like, obsessed with them! Lol. :)

  22. 54 chaw-lee.
    July 31, 2009 at 6:04 am

    i think she belongs in Camp Rock.
    not Jonas.
    cause, singing is her thing.

  23. 55 Mel
    July 31, 2009 at 8:30 am

    this was during the europe tour <3

    Demi + Joe

    • 56 Becky
      July 31, 2009 at 6:27 pm

      Thanks for posting the link. I love that picture!!! It’s like it’s just the two of them and no one else in the arena. So cute!

      • 57 Mel
        August 1, 2009 at 8:20 am

        They only have eyes for each other :D

  24. 58 josephine m
    July 31, 2009 at 2:54 pm

    yeah i think its best she didnt get jonas because she wouldnt got camprock,or go on tour with them or see them as much especially with her music ,music is her thing ,besides chelsa only sees them when filming mostly ,at least with demi they can go on tour together and music awards and house of blues ,her life probably would of took a different route and who knows how long jonas will last ,they have more than disney to connect with so its okay for me

    • 59 Becky
      July 31, 2009 at 6:31 pm

      I agree. I think that if Demi would’ve gotten the role on JONAS her life would be different than what it is now. Demi has said that music is her first love so getting Camp Rock was just the right vehicle to showcase what she can do muscially as well as acting wise.

  25. 60 jemi lover909
    August 1, 2009 at 8:08 am

    both demi and Joe get emotional because of the fans ( jemi <3 )

    • 61 blingblingbuddies
      August 1, 2009 at 3:25 pm

      omj yah i just niticed that to!!!!!

    • 62 Becky
      August 1, 2009 at 8:36 pm

      I just noticed that. Now that is just sooo much love they have for their fans. <3

  26. 63 jemi lover909
    August 1, 2009 at 4:58 pm

    chaeck ocenup jonas brothers KANSAS CITY consert and there is a picture(number 13) of joe wearing the same necklace that demi wear before jemi <3

    • 64 Becky
      August 1, 2009 at 10:42 pm

      It does look like it ya. And the bracelet looks like the same one demi wears too sometimes.

  27. 65 jemi lover909
    August 1, 2009 at 4:59 pm

    this is the link http://www.oceanup.com/2009/08/jonas-brothers-rock-kansas-city.html

    • 66 nicole
      August 1, 2009 at 6:32 pm

      wow i just checked the video and i read the comments
      between
      joes penis
      and camillas vagina hilarous :)

  28. 67 Liz
    August 1, 2009 at 7:01 pm

    what video nicole?

    • 68 Becky
      August 1, 2009 at 10:31 pm

      The video that was posted on oceanup along with pictures from the Kansas City show.

  29. August 1, 2009 at 7:25 pm

    Cute!!

    PS. This has nothing to do with this post but, doesn’t anyone think its cute how Joe and Demi are both wearing pink in the Send it On Music Video? I do :D

    • 70 Becky
      August 1, 2009 at 10:48 pm

      That is cute!! I still haven’t seen the whole music video yet. Did they ever release it?

      • 71 o7rjche
        August 1, 2009 at 11:00 pm

        I think they’ll be releasing the video on August 7th :)

  30. 72 o7rjche
    August 1, 2009 at 10:59 pm

    OMG! I went to oceanup and read the comments under “Taylor Lautner Camp Rock audition” and if you sum up most people are saying, it’s kind of like this, “I love Taylor, he’s good actor and he’s almost the same age as Demi but I don’t think they would have as much chemistry as Joe & Demi and I don’t think Taylor will sing ‘I Gotta Find You’ better than Joe did.”

    • 73 nicole
      August 1, 2009 at 11:33 pm

      thats cuz everyone knows joe and demi are perfect for eachother but jemi

    • 74 Becky
      August 2, 2009 at 12:40 am

      That is cause everyone knows that Joe and Demi are soooo perfect for each other and get along sooo well.

  31. 75 XxJemiLoverForeverxX
    August 2, 2009 at 12:24 am

    OMG Did You Guys See Demi Tweeted Some Of The Lyrics Of Much Better

    • 76 Becky
      August 2, 2009 at 12:47 am

      You beat me to it. Was just about to post that. I did I like have another huge smile on my face and doing my happy dance. :D Think she’s trying to tell us fans something. Hmmmm….

      • August 2, 2009 at 12:50 am

        OMG I WAS SOO HAPPY :D :D :D :D :D :D :D Haven’t You Seen My Twitter lol I’m HAPPY :D :D :D And Oh Yeah HA I BEAT YA TO IT lol jk And Probleyyy

    • 78 Becky
      August 2, 2009 at 12:58 am

      I haven’t seen your twitter. There are a lot of us JEMI fans/supporters on there. which one are you?

      • August 2, 2009 at 1:04 am

        Just Press My Name

    • 80 Becky
      August 2, 2009 at 1:13 am

      ok, now i’m following you.

  32. 81 JemiisPerfection
    August 2, 2009 at 12:45 am

    Yes i did just see her tweet! It was so exciting! I’m so happy!

  33. August 2, 2009 at 12:55 am

    I knoow Demii is sooo in love with himmm. xD

    http://tinypic.com/view.php?pic=wvaof8&s=3 I screen capped it.. XD

    • 83 Becky
      August 2, 2009 at 1:04 am

      I like literally did my happy dance when I saw that. It took me a few seconds to figure out what the heck she was talking about, but I got it and started dancing :D

      • August 2, 2009 at 1:05 am

        Haha Nice one. I just like screamed in my head… i wouldv’e screamed out loud but my mom is taking a napp. :P

      • August 2, 2009 at 1:06 am

        I Figured It Out The First Time I So It And To Make Sure I My Brain Was Working Currectly I Listened To The Song And Now I’ve Been Listening To The Song For Ever Since She Said That lol :D :D :D

      • 86 Becky
        August 2, 2009 at 1:11 am

        I didn’t scream out loud cause i’m at work, but i did do my happy dance. People came in thought I was a little weird. oh well.

  34. 87 cm
    August 2, 2009 at 1:10 am

    my freind hit me in eye when she saw it she was extra excited

  35. August 2, 2009 at 1:15 am

    LOL I Would Have Done That But I Was Just Jumping Up And Down On My Chair And Well I’m Only 12 lol

  36. August 2, 2009 at 1:19 am

    Im 12 too xD

    • August 2, 2009 at 1:20 am

      OH SWEET, Do You Have A Twitter, And I Know You Youtube Page, I Invited You A Long Time Ago lol I’m JemiisMyDream on Youtube A JemiForThWin On Twitter

      • August 2, 2009 at 1:23 am

        Haha yup i have 2 twitters…one of which i share with a friendddd. :D My personal one is DanielleLovato which is secured but i’ll accept you and my other one is WeRock2Hard :D

    • 92 Becky
      August 2, 2009 at 1:38 am

      Cool. i’ve got a twitter too. i’m gonna go follow you now. :D

    • 93 Becky
      August 2, 2009 at 1:40 am

      Whats your youtube name?

    • 94 Becky
      August 2, 2009 at 1:43 am

      My twitter is Blak4ever and my youtube is sbfan4life

  37. August 2, 2009 at 1:20 am

    Im 12 tooooooo! xD I loove Jemi Its the best thing in the world :)

  38. August 2, 2009 at 1:25 am

    Cool Haha

  39. August 2, 2009 at 1:29 am

    Kaaaay I accepted xD

    • August 2, 2009 at 1:32 am

      Kay lol

    • 99 Becky
      August 2, 2009 at 1:51 am

      Cool, your from Washington too!! I can’t find your other twitter. the WeRock2Hard one.

  40. 100 Becky
    August 2, 2009 at 1:41 am

    I think i’m the only adult fan on here. haha

    • August 2, 2009 at 1:53 am

      lol Nope, My Mom Likes Jemi And She is 56(She Had My At A Little Old Age Hehehe)

      • 102 Becky
        August 2, 2009 at 2:29 am

        Oh goody. I’m not the only adult than. haha

    • 103 you go, glen coco, you go!
      August 2, 2009 at 3:58 am

      o: how old are you?
      im 16 :D

      • 104 Becky
        August 2, 2009 at 4:11 am

        29

    • 105 Mel
      August 2, 2009 at 7:33 am

      Are you really 29?
      cause that would make me feel happy
      I’m 20

      • 106 beckyheartsjb
        August 2, 2009 at 11:05 am

        I’m 20 too,and my 51 year old mother wants Jemi to be together.I let out a little scream when i saw demi’s tweet :)

      • 107 Becky
        August 2, 2009 at 12:49 pm

        Yeah, i’m seriously 29 yrs old.

      • 108 Dea
        August 2, 2009 at 2:44 pm

        OMG i thought i was the oldest here. i’m 19. and i’m a new JEMI shipper! ; )

  41. August 2, 2009 at 3:55 am

    LOL

  42. 110 Becky
    August 2, 2009 at 5:56 am

    Hey fellow JEMI fans!!! Just noticed this on the OceanUp website. Look what is posted under this link; http://www.oceanup.com/2009/08/joe-jonas-elvis-priestly-costume.html

    • August 2, 2009 at 11:51 am

      becky..i dun understand…what’s the relation between demi tweet “Much Better” and joe in elvis costume..???? sorry >.<

      • 112 Becky
        August 2, 2009 at 12:50 pm

        I have no clue, that’s why I posted it to see if someone else could figure it out. the only thing I could think of was that they accidenctally posted it in the Jonas post and not the Demi post.

      • August 2, 2009 at 1:09 pm

        Hmmm, maybe Joe was singing much better in that costume.
        Seriously, I have no clue :P
        What I’m curious about is “who was Demi referring to?”

        I’d be glad if she means that Joe’s much better than Trace :))

    • 114 o7rjche
      August 2, 2009 at 3:26 pm

      I think it’s because….. isn’t ‘Much Better’ Joe’s favorite song from their album and most personal? and maybe oceanup see potential Jemi happenings now that both are single. lol idk :P

      • August 2, 2009 at 4:06 pm

        i agreed with u…
        “much better” is joe’s most personal song and it’s about Camilla..i dunno whether he feels regret of writting that song since it’s proven that camilla is not much better…demi is :D

      • 116 Becky
        August 2, 2009 at 7:53 pm

        That could be it. and the person who twitters for oceanup is a jemi shipper :D

  43. 117 josephine m
    August 2, 2009 at 5:03 pm

    im so glad were seeing jemi full force now and lol im 21 and i love jemi ,my sister is 19 she loves jemi and my mom is 42 she thinks their adorble so its fine

    • 118 Becky
      August 2, 2009 at 7:54 pm

      Yahoo!! Even us adults see that Joe and Demi should soo be together. Jemi full force.

  44. 119 nicole
    August 2, 2009 at 9:35 pm

    lucky no body in my family likes jemi they dont even no what it is
    but im 13

    • 120 o7rjche
      August 2, 2009 at 9:38 pm

      same here! I’m the only one. lol but I’m 14.

  45. 121 Brandi
    August 2, 2009 at 10:08 pm

    I’m 27, and I’m a big jemi shipper! :D I don’t know; it’s like reading a love story and you keep getting frustrated because the two main characters are taking forever to get together. Only this is real life, and it’s super cute.

    • 122 Becky
      August 3, 2009 at 1:29 am

      IK right! It’s like watching a movie play out in real life. But a really long movie, haha. But us Jemi shipper’s just know that in the end it will all be worth the wait.

  46. 123 josephine m
    August 3, 2009 at 1:24 am

    she doesnt call them as jemi my mom just says joe and demi are they dating yet their so adorable lol

  47. 124 Mel
    August 3, 2009 at 1:25 am

    Even these ladys know the belong together :P
    “Joe Jonas Needs a Rebound Girl!”

    • 125 o7rjche
      August 3, 2009 at 1:54 am

      They said Joe should get his mind off the break-up and could hang out with the Twilight gang. erm–do these things ring a bell to them? Robert Pattinson. Friends with. Camilla Belle. Constantly partying together. and she’s 22? Isn’t Camilla Belle 23 or something and they said she was too old for Joe and stuff? These ladies are confused..

      BUT.. at least they know that their friendship can be strong enough to hold them together [forever] lol :P

      • 126 Becky
        August 3, 2009 at 8:56 am

        I Know right. I also went to oceanup and most of the comments on there are saying Demi, but not for his rebound girl :) even the non jemi shippers were saying it.

  48. 127 o7rjche
    August 3, 2009 at 2:57 am

    I’ve just finished watching JONAS. And the plot is like this: “Joe is inlove with his bestfriend, they went out together alone but they both don’t want to say that they’re dating because they don’t want to risk their friendship and when they’re working. But they admitted to each other that they feel something for each other but it’d be hard to be together then maybe break-up someday. So, now they’re just sweet to each other like boyfriend/girlfriend but they are not dating.”

    SOUNDS SO FAMILIAR? I think they adopted Jemi’s situation? maybe? what do you guys think? :D

    • 128 kATHY
      August 3, 2009 at 3:08 am

      was that tonight show of “JONAS”

      yay! i saw demi in concert she was awesome for being looking so tired today at the meet & greet at AT&T

      • 129 o7rjche
        August 3, 2009 at 3:30 am

        yeah, It was tonight’s episode. And I don’t know why but I keep imagining Demi as Stella. :)

    • 130 kATHY
      August 3, 2009 at 3:49 am

      lol i was doing that too, i just finished watching the new epi. on oceanup

  49. 131 josephine m
    August 3, 2009 at 1:34 pm

    hahaa i was like wait this story sounds so familar lol

  50. August 3, 2009 at 4:58 pm

    demi kiss robert at 7:46 so cute

  51. August 3, 2009 at 5:00 pm

  52. 134 jemi lover909
    August 3, 2009 at 5:01 pm

    demi kiss robert at 7:46 so cute

    cute

    • August 3, 2009 at 5:21 pm

      No Ofence Or Anthing, I Kinda Like Them But WHAT THE HECK THIS IS A JEMI SITE FOR CRYING OUT

  53. 136 jemi lover909
    August 3, 2009 at 5:31 pm

    sorry i am a jemi 4ever but only for make joe jellos

  54. 137 jemi lover909
    August 3, 2009 at 5:33 pm

    XxJemiLoverForeverxX i am really sorry

    • August 3, 2009 at 8:27 pm

      Its Fine lol Nowww LOOK EPP JEMI:

      http://twitpic.com/cnrpj/full

  55. 139 JemiisPerfection
    August 3, 2009 at 5:55 pm

    Did anyone see the video on Tmz about Joe and Brenda Song?

  56. 140 o7rjche
    August 3, 2009 at 7:53 pm

    OMG!!!! YOU GUYS SHOULD SEEE THIS!! I screencapped a comment on oceanup. If this is true.. I would die!!! here’s the link: http://twitpic.com/cnnkd

    • 141 Becky
      August 3, 2009 at 9:15 pm

      I’m taking a look at the now!! OMJ!!! I soo would also!! I soo hope that this is true!! Thanks for posting it. I was just about to when i saw that you had already done that. great Jemi minds think alike :)

      • 142 BeckyheartsJemi
        August 3, 2009 at 9:27 pm

        I hope its true OMJ!!!!!!!!! :)

      • 143 Becky
        August 3, 2009 at 9:41 pm

        So do I! If it’s not, than the person who posted the comment is one really mean person. We’ll just have to wait and see if and when she posts pictures.

  57. 144 Becky
    August 3, 2009 at 9:30 pm

    I got this on my phone when i got up this morning. Demi tweeted; FYI boys and girls, love at first sight does happen.

    • August 3, 2009 at 9:33 pm

      Eppp I Think This All Points To Jemi EPP :D

      • 146 Becky
        August 3, 2009 at 9:45 pm

        IKR!! I was just paraphrasing before. This is what Demi actually tweeted; Fyi boys and girls; there IS such a thing as love at first sight. It says she tweeted this about 12 hours ago from the web.

    • 147 kATHY
      August 4, 2009 at 4:16 am

      yea, it was like this mourning at like 5 A.M. or somewhere around that timing

  58. 148 BeckyheartsJemi
    August 3, 2009 at 9:54 pm

    Shes in loveeeee! <3 <3

    • August 3, 2009 at 10:00 pm

      Yep haha So Truee lol

  59. 150 o7rjche
    August 3, 2009 at 10:25 pm

    I AGREE!! She is in love. :)

    • 151 Becky
      August 3, 2009 at 11:13 pm

      IKR! And thanks again for posting the pictures of the person on oceanup who is commenting about Joe being in NYC w/Demi when she did the View

      • 152 o7rjche
        August 3, 2009 at 11:23 pm

        lol no problem. I was so happy when I read them, then just wanted to share it to fellow Jemi shippers. :)

      • 153 Becky
        August 3, 2009 at 11:50 pm

        :) I can’t stop looking at them. I was wondering why papa jonas was there that day. I mean, yeah he is her manager, but he’s one of her co-manager’s so he necessarily doesn’t have to be there you know. Her dad was there and he’s her other manager, so…

      • 154 o7rjche
        August 4, 2009 at 12:05 am

        lol I was wondering the same thing. And I think the things in the screencaps answer that question. Well, only if they’re true :)

      • 155 Becky
        August 4, 2009 at 12:40 am

        You could be on to something. I soo hope that what the person was saying is true. :D

  60. 156 hxgal
    August 4, 2009 at 1:21 am

    I’m 18 and I proudly ship Jemi. :) I’m so glad that Demi tweeted that! Yay! It’s like the stars are aligning!

  61. August 4, 2009 at 1:54 am

    yey im happy too girls
    thanks a lot o7rjche …

    • 158 o7rjche
      August 4, 2009 at 2:07 am

      lol no problem. :) I uploaded like 6 screencaps. did you see them all?

  62. 159 chaw-lee.
    August 4, 2009 at 4:06 am

    guys! vote for demi every 20 min!

    http://tweeterwall.mallplace.com/tw/usa/ms-twitter

  63. 160 Dea
    August 4, 2009 at 5:30 am

    @o7rjche thank you so much for the screencaps. :)
    im so happy, joe is in loveee with her totally! ♥♥♥

  64. 161 Becky
    August 4, 2009 at 9:49 am

    Hola friends! Question. Does anyone know where I can find the picture of Demi holding a little boy at her Orlando meet and greet the other day? I remember seeing it, thought I saved it but I didn’t, now I can’t find the link again. I beieve that I saw the link on oceanup’s website.

  65. 162 maroussia
    August 4, 2009 at 11:50 am

    DEmi tweeted lyrics of Much better which is joe’s favorite and most personal song on the album :D she tweeted

    “I wanna fight with you, make up tonight with you… You’re MUCH better…. :)”

    I just Love when Demi tweets lyrics from the Jb songs :D :D

  66. 163 josephine m
    August 4, 2009 at 12:36 pm

    god i hope before the new year hits i jemi loving hearts will get what we always wanted them together committed only to eachother or next year just as long as they both stay single,like kanielle i want them to be like kanielle be together than get married after shes 19 or 20 jonas parents got married young papa j said he was 20

  67. 164 DaphneV
    August 4, 2009 at 5:49 pm

    The girl on OceanUP posted again!
    She said..
    “Yeah it’s my aunt.
    She’s just arrived in the UK to spend time with family but normally she lives in the States.

    She was doing a 3 month trial on The View – that’s why she was there.
    And yeah that’s how I feel, if they date they’d be cute but I just think their friendship is adorable.
    My aunt said he looked super tired and kept yawning which Demi found funny.
    And Demi almost cried when he gave her flowers, then she said she hated him for making her eye-liner smudge

    My aunt said, Demi said pink roses are her favourite and Joe was like duhhhh I’m not stupid ;P

    Talk to you all tommorrow ”

    OMG this is so cuteee!(:
    I don’t knoww which post this comment was under cause i found it on some Jemi forum.
    (:

    • 165 kATHY
      August 4, 2009 at 6:15 pm

      it would just be so freaking awesome if its all true, & if it all was, JOE IS SUCH A SWEETHEART <3

      • August 4, 2009 at 6:20 pm

        I KNOW Haha :D

      • 167 Becky
        August 4, 2009 at 8:18 pm

        I know right. I soo freaking hope that it is all true. If not, then the person who posted that stuff is just plain rude and mean.

      • 168 kATHY
        August 5, 2009 at 4:56 am

        yea, . . . . seriously

  68. 169 Becky
    August 5, 2009 at 7:22 am

    OceanUP has the scans of the interview!!


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


Pic of the Moment!

Animation of the Moment

Friend Sites!

Click! 001

Blog Stats

  • 2,226,742 hits
July 2009
M T W T F S S
« Jun   Aug »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Contact Us…..

JemistryTeam!

001

JemistryTube!

001

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 33 other followers

%d bloggers like this: