08
May
09

Jonas Brothers Live Chat on FaceBook

Vodpod videos no longer available.

I just watched the Jonas Brothers’ Live Chat on FaceBook! At first, they had technical difficulties, but fixed it! They started their live chat with thier new single, Paranoid. Someone asked, If Demi ever asked to join the band would you let her? It was cute when Joe said, I’d let her…. JEMI MOMENT THERE! They answered some interesting questions and funny ones two.. Fans called in, and some were lucky enough to talk to them during their live chat. Someone asked Joe if he would marry them, he’s like, sure. Tee-Hee. They talk about tour, their upcoming album and Kevin does a cool trick with his thumb…..They ended the live chat by playing Paranoid one more time. Someone asked when they will be filming Camp Rock 2, but they didn’t answer. Tee-Hee

Part 2 and 3 under! Somewhere in the beginning of part 3 shows the Demi joining the band question, if you Jemi fans NEED to see that quick!

Vodpod videos no longer available.

Vodpod videos no longer available.


19 Responses to “Jonas Brothers Live Chat on FaceBook”


  1. 1 o7rjche
    May 8, 2009 at 2:43 am

    i was there! haha. JOE WAS HILARIOUS, AS ALWAYS. and Joe is now engaged with TWO girls. haha. i guess he is just waiting for Demi to be like 19/20 so that he can propose to her. lol

  2. 2 DMR08
    May 8, 2009 at 2:56 am

    Yea i saw that and i instantly shouted Jemi and my friend gave me a weird look

  3. 3 kATHY
    May 8, 2009 at 2:59 am

    ah omg! thank u so much, cause all the PC s were taken in my house, so i missed the fucking beginning & the middle i was soo mad. since i was upset i went to go walk my dog and ended up watching charlie chaplin DVD s that i have, since none of the PC s were still not available till 9:00 p.m.

  4. 4 kATHY
    May 8, 2009 at 3:08 am

    idk if anyone noticed but it looks like demi did her live chat in the same room except for the guitars on the walls

    • 5 elysha
      May 8, 2009 at 4:30 am

      oh yeah. i noticed. :]]
      COOL!

    • 6 Becky
      May 8, 2009 at 7:07 am

      I noticed that also. I wonder how Demi’s doing? I miss her on Twitter😦

  5. 7 kATHY
    May 8, 2009 at 3:24 am

    the phone cal1 with the parrot sound in the background, was soo funny & the girl who sounded all dull when she kept saying hello, hello, hello, lmao

  6. 8 Becky
    May 8, 2009 at 7:10 am

    Just noticed when I was looking at the pics that Joe’s wearing two necklaces. cool!

  7. May 8, 2009 at 8:45 am

    OMG! that is so cool. I live in Australia, so, of course, i couldn’t watch the live chat. Thanks so much for uploading a part of it. You rock. lol. Joe is so funny at the end. Doing that head thing. lol, i wish i called Kevin and asked him if he could marry me. lol. thanks again. YOU ROCK, YOU ROCK, YOU ROCK ON.
    aww, cute Jemi moment.πŸ™‚

  8. May 8, 2009 at 8:57 am

    OMG OMG OMG!! the “alien phone call” part cracked me up.
    It seems to me that Kevin & Joe are getting along better.πŸ™‚

  9. 11 PurpleLurve2o4
    May 8, 2009 at 11:37 am

    I could’ve been there but my laptop kept freezing and I got pissed so I left:/.

  10. 12 XxJemiLoverForeverxX
    May 8, 2009 at 11:35 pm

    Aww joe’s so sweet haha I still can’t wait for camp rock 2…..REALLY

  11. 13 sarah
    May 9, 2009 at 2:36 am

    ii miiss jemii.!!!!!!!

    • 14 Becky
      May 10, 2009 at 7:35 am

      I do as well!!

  12. 15 Kim
    May 10, 2009 at 12:18 am

    Am I the only one who just hears the song ‘paranoid’ instead of the actual live chat?

  13. 16 ck
    May 10, 2009 at 3:15 am

    that is the same place demi did her live chat.

  14. 17 Jemi:)
    May 15, 2009 at 1:55 am

    I think it’s best that their no together….FORR NOWW!!! Because, see, if Joe asks her out LATER, they’re more likelyy to get married:))
    JEMI FOREVERR:)

  15. 18 Emily
    May 24, 2009 at 7:46 pm

    PLEASE E-MAIL ME BACK!!!!!!!!!!!! I really want to chat! NICK YOU ARE SOOO CUTE! OMG! WILL YOU PLEASE WRITE ME BACK!!!!! Also…tell me when you have your next live chat!

  16. 19 liz
    July 18, 2009 at 12:53 am

    i agree with jemi:) here


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


Pic of the Moment!

Animation of the Moment

Friend Sites!

Click! 001

Blog Stats

  • 2,278,764 hits
May 2009
M T W T F S S
« Apr   Jun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Contact Us…..

JemistryTeam!

001

JemistryTube!

001

%d bloggers like this: