22
Aug
09

Jonas Brothers Live Chat Facebook in Atlanta So Many Jemi Questions!

Vodpod videos no longer available.

Here is their recent Live Chat! (Sorry slow on Updates….) Special quests were Nicole Anderson, Wonder Girls, and Jordin Sparks!

Jemi Questions:

21:32-Joe: Will you kiss Demi in camp rock 2 Joe?
Nick: Ooo this is a really good question..this is the one….this is THE question
Kevin: Thank you!! you guys are good at asking questions! *wispers* yesyesyesyes

21:45-Nick: “Joe…if Demi and you don’t kiss it will be the end”
Kevin: “THE END …Like YOU->END”
Joe: *huge smile, looking down, blushing *drinks water*”

42:27-Nick: You know the good person in our life is Demi Lovato
Joe: Demiii
Nick: Just wrapped up her summer tour
Joe:  She just wrapped it up and we didn’t even get to see it😦 We wanted to but we’re gonna see her in a week and a half. Camp Rock 2. We are going to see her and she is practicing her dancing. Demi is getting her dance on..She just had her b-day. We sent her a little message and I think flowers.
Nick: Tell me what’s your favorite song from Demi’s album is
Joe: Remember Decimber, Don’t Forget……I love Catch Me (about Joe??) World of Chances (about Joe, too??)
Nick: Let’s play Demi’s Catch Me
Joe: *Hands crossed around hid chest*
Nick: *Plays Catch Me*
Joe: *Hand motions*

58:57-Joe: Will you ever go on tour with Demi Lovato again?
Nick: Where’s that question?

Jemi don’t kiss it will be THE END


188 Responses to “Jonas Brothers Live Chat Facebook in Atlanta So Many Jemi Questions!”


  1. August 22, 2009 at 11:46 pm

    OMG the epicness of this live chat…
    I loved all the looks and comments Kevin and Nick kept throwing at Joe!!
    I remember them doing the same thing in other live chats when they were talking about “Before the Storm” or “Much Better”, like teasing each other…
    And the whole “CR2 kiss” was hilarious… loved loved loved loved this live chat!😀

  2. 2 kATHY
    August 22, 2009 at 11:51 pm

    loved it

  3. 3 eriza
    August 23, 2009 at 12:13 am

    i think from all of their live chat,this is my fav! haha.
    Joe was nervous!🙂

  4. 4 Adie
    August 23, 2009 at 12:14 am

    that live chat is awesome.

  5. 5 poision ivy
    August 23, 2009 at 12:24 am

    joe: I really like mexican food

    ——DEMI LOVES MEXICAN FOOD!
    SHE SAID SO IN AN INTERVIEW IN ENGLAD!

    ..WITH jb!!

    hahahahah <2

    pssshhh joe you just want an excuse to talk about demi…

    • 6 niocle
      August 23, 2009 at 12:43 am

      yep wow so many question about demi or jemi i bet kevin and nick no that they are gunna kiss
      or that joe has a crush on demi that why they were teasing him
      since joe hasnt read the script and kevin and nick have joes answer might be wrong

  6. 7 blingblingbuddies
    August 23, 2009 at 12:35 am

    omj when i was watching this i sent a coment and it was all like “hay can you plz say i love ou demi ( its my name)” lol but he didnt! =( best chat ever!!!!!!

  7. 8 marika
    August 23, 2009 at 12:42 am

    One more thing, they totally confirmed that SHANE AND MITCHIE WILL BE THE MAIN CHARACTERS!! Well they said Joe was going to be the main character so that means Demi will have to be the main character too. YAY!🙂 It’s confirmed around 20:00 in–Nick and Kevin say they already read the script and then Nick says, “You should read it cause you are the main–” and gets cut off by Joe. So no more worries about the focus of the movie being on Nick and Chloe Bridges! IT’LL BE JEMI ALL THE WAY!!!

    Plus there’s a common misconception about how Joe said “I don’t think that’s what’s going to happen.” After they started talking about the kiss. BUT! At 20:40, just before he said that, he said, “Death occurs simultaneously.” So that means the “I don’t think that’s what’s going to happen” is about that, not the kiss.

    Can’t wait for CR2!! I’m absolutely sure there will be a kiss. There has to be!!!!

  8. 9 eriza
    August 23, 2009 at 12:45 am

    i was laughing so hard when Nick finished sing Catch Me then Joe was like “high 5” and Nick ignores him until Kevin took the guitar away from him..lol

  9. 10 Brandi
    August 23, 2009 at 12:47 am

    I love how when Nick says, “Another important person in our life is Demi Lovato,” he looks at Joe and smiles. And why hasn’t Joe read the CR2 script yet? Nervous, perhaps? 🙂

    • 11 eriza
      August 23, 2009 at 12:58 am

      haha maybe..
      Nick & Kevin already read it right?

    • September 1, 2009 at 1:28 pm

      haha! lmao.
      maybe he is.

      he’s too nervous about the kiss.😛

  10. 13 niocle
    August 23, 2009 at 1:02 am

    yep wow so many question about demi or jemi i bet kevin and nick no that they are gunna kiss
    or that joe has a crush on demi that why they were teasing him
    since joe hasnt read the script and kevin and nick have joes answer might be wron

  11. 14 josephine m
    August 23, 2009 at 1:09 am

    hahaa i seriously love this chat and im most certain something is up lol cant wait for cr2 baby lol

  12. 15 jessica
    August 23, 2009 at 1:11 am

    i love when nick says “you know another important person in our lives is demi lovato” notice how he smiles and looks at joe;)

  13. August 23, 2009 at 1:41 am

    Ahhaaha LOVED THIS lol😀😀

  14. 17 mayblue85
    August 23, 2009 at 2:00 am

    awwwwwwwwwwwwwwww i miss the live chat😦
    but i think this is one of the live chat where they talk lots of jemiiiii
    i really want to see joe’s face hahaha….
    we all can see there’s something between them and even joe’s bro realize it😀

  15. 18 demifan 87
    August 23, 2009 at 2:58 am

    jeez nick was really pissed off with joe doin the whole dance interpretation tingy! did u see the evil eyes he gave him and he shook his head in disapproval.then he wouldnt high five him! ….i think he was mad that joe was makin fun of demi’s song! whats that about?? and how the hell does nick know all the words off by heart? demi must have confided in him when she wrote the song! there seems to be bit of rivalry between nick and joe over demi..def!! anyone agree??? jemi fan❤

    • 19 niocle
      August 23, 2009 at 3:10 am

      yes i do

    • 20 chaw-lee.
      August 23, 2009 at 4:57 am

      nick was looking down at a sheet with all the words while singing, lol.

    • 21 shayla
      August 23, 2009 at 7:24 pm

      I definatlly agree cuz has anyone noticed that sometimes Nick willl like rush over to Demi and give her a hug and then he gives Joe this face and joe hugs her tighter and longer

    • 22 marggie
      August 25, 2009 at 12:58 am

      i sooo agree!! nd im kinda curious y nick got pissed off!! there has to be something goin on between nick and joe about demi!! cuz joe getz jealous in other vids and picz when nick and demi are together or either demi iz laughing at something nick did, and nick is realy protective over demi like ALOT!!!

  16. 23 niocle
    August 23, 2009 at 3:10 am

    i found this and loved it

    • 24 Marina
      August 23, 2009 at 8:48 am

      Awhh, towards the
      end, Joe kisses Demi
      On the cheek (:

  17. 25 Dea
    August 23, 2009 at 4:09 am

    joe looked really nervous when he got the “kiss” question. soooo cuteeeee!
    JEMI will happen very soon guys!🙂

  18. 26 o7rjche
    August 23, 2009 at 6:55 am

    I love when Joe said “Will you ever go on tour with Demi again?” Nick said “Where’s that question?” Then Joe got really nervous and just said “it’s there”.. lol

    • 27 Avy
      August 23, 2009 at 8:03 am

      yeah! I know! haha. I love Joe so much. =)

  19. 28 kATHY
    August 23, 2009 at 7:28 am

    IS IT ME!?! OR DOSE NICK JUST Or DID GET ONE OF HIS EARS Pierced!?! it kinda looks sexy on him, it suits him!

  20. 29 Avy
    August 23, 2009 at 8:00 am

    Do you notice? Joe thinks about ‘bananas’ alot. haha. Remind you of anything? haha. “Fine! Take your banana!” =))))

    • 30 o7rjche
      August 23, 2009 at 8:14 am

      and remember Demi’s interview about her upset stomach and she had to take the BRATT diet? Joe came to the room and asked what it stands for, Marissa told him “B for banana..” and joe wen t like “Beaver banana? What’s a beaver banana?” and Demi said it made her cheer up so much.😀

  21. 31 LovezDemiii
    August 23, 2009 at 8:09 am

    I saw this and thought it was the cutest thing ever. he was so shy when it came to talking about Demi. When has Joe ever been shy? Did u hear his answer when they asked was he going to get married like Kevin? He said yea one day he hopes but he’s just not sure to who yet. He said it all sad. Demi and him are sooooo cute.

  22. 32 tinaboo
    August 23, 2009 at 8:17 am

    i have a feeling that nick has a crush on demi,
    so does joe [;

    but idk maybe she doesn’t like either of them,
    the way she says it seems that way.

    BUT I WILL PRAY….

    for jemi <333

  23. 33 jiwonnyy
    August 23, 2009 at 8:51 am

    i love jemi!!!!!!!!!!!!!!!!!

  24. 34 milkyway005
    August 23, 2009 at 11:32 am

    whewwwwww……… finally they talked about demi… and not just talk but they say alot (so far…) about Demi and also Joe… there’s a teasing that’s been happening between the Nick and Kevin to Joe… maybe they also saw or feel something… we don’t know… brothers-sister relationship (as what they always say on most of their interviews..) don’t even exist on these teasing around on Joe to the girl who they always say “she’s like a sister”… Hopefully things will change between Joe and Demi… coz even Demi think that they’re like her brothers… Well I’m hoping a JEMI couple would happen someday… LOVE this CHAT

  25. 35 jemilover
    August 23, 2009 at 6:00 pm

    i agree with everybody that chat was so funny i love the one statement about if joe and demi dont kiss it going to be the end, i laugh i love seeing joe’s face at the moment. i felt the same one if joe and demi dont kiss i will be very angry but i know they will😀 this was a very good live chat

  26. 36 josephine m
    August 23, 2009 at 6:02 pm

    i think nick reactions are just who he is lol but i deff think joe has a thang for demi and lately i been starting to think that demi has a thing for joe now alot of sources have been saying their getting alot closer and talk all night lol things change and by looking at this chat more than once im most certain theres something up with joe and demi ,nick and kevin are jemi shippers lol i think nick might of had a crush on demi before but not now he was teasing joe to me and i have a feeling nick and the cloe bridges girl might hit it off for some reason

    • 37 blingblingbuddies
      August 23, 2009 at 6:18 pm

      i think nick is like geting revenge on joe!!!! remember the interview with….. uhhhhhh i forgot but the one where joe was al like i dont think theres anyone more famous than miley cyrus. yah?? well with camp rock and the kiss its the Perfect time to do that!!!!! lolz!!!!!!

  27. August 23, 2009 at 6:22 pm

    I Hope Joe and Demi kiss in camp rock 2!
    What kind of romance would it be without a kiss!?!?

  28. 39 nicole
    August 23, 2009 at 6:51 pm

    i feel like they are not going to kiss

  29. 40 nicole
    August 23, 2009 at 7:18 pm

    my favoite part
    is
    42:27-Nick: You know the good person in our life is Demi Lovato
    Joe: Demiii
    nick looks at joe and smiles there must be something up

  30. 41 aniixsweet
    August 23, 2009 at 7:30 pm

    Kiss please!!! por favor que haya beso!!! kiss in camp rock 2 please!lol

  31. 42 josephine m
    August 23, 2009 at 7:50 pm

    i think they are gonna kiss gut feeling

  32. 43 Cat_jemi
    August 23, 2009 at 8:03 pm

    Haha i loved it!
    Kevin and Nick were talking about the kiss and laughed and looked at Joe, and Joe blushed nervously. I am sure there will be a kiss! yeahhh!
    Jemi s going to happen!

  33. August 23, 2009 at 10:05 pm

    21:32 and 58:57 are the questions I asked I swear on my life!! The questions were: “Will you kiss Demi in camp rock 2 Joe?” and “Will you ever go on tour with Demi Lovato again?” I’m not lieing to any of you, I really did ask him those 2 questions, and another when Jordin was ther about having the same shirt if you look at the last part of the chat.😉

    I wish i recorded it but my camera isn’t clear enough to show you guys, but my friend “joenelisxoxo” the one who makes jemi stories knows that I’m telling the truth. But, it doesn’t matter, just saying haha😀 I’m glad they answered those questions though. It made me feel butterflies inside my stomach. & That’s all I ever wanted. If Demi was there, I don’t think Joe would be able to control himself through those JEMI questions. lmao XP
    -3r!k@

  34. 45 Parul
    August 23, 2009 at 11:03 pm

    Joe was grinning so huge when Nick was saying it will be the end if they don’t kiss!

    When Nick said that Demi is a special person in their life he and Kevin both looked at Joe.

    WE HAVE OUR PRE-CAMILLA JOE BACK!!

    • 46 kATHY
      August 23, 2009 at 11:09 pm

      i agree, i think the original Joe is coming back

  35. 47 Anonymous
    August 23, 2009 at 11:11 pm

    Omg, maybe nick and kevin know that joe and demi like each other, and that there will be a kiss in cr2. Maybe that’s why they were teasing joe. Yay!! Even nick & kevin know they were meant to be.❤❤ I can't wait until they become a couple!

  36. 48 josephine m
    August 24, 2009 at 12:40 am

    yeah nick and kevin know something im surely convinced

  37. 49 maroussia
    August 24, 2009 at 2:05 am

    They have to date its like destiny😀 OMG!!!!!!!! that live chat was AMAZING and Joe really seems to L.O.V.E demi😀

  38. 50 josephine m
    August 24, 2009 at 2:22 am

    hahaa yeah i agree

  39. 51 nicole
    August 24, 2009 at 2:24 am

    tottally agree with u all
    i found jemi on wikianwers
    http://wiki.answers.com/Q/What_are_your_opinions_on_Joe_Jonas_and_Demi_Lovato_dating

  40. 52 cillarockz
    August 24, 2009 at 2:29 am

    I thnk theres totally a kiss in CR2. Nick basically said it all “Thats THE question..” haha kevin & him totally jemi supprters. Even thou nick totally has a crush on demi. & “Joe.. if you & demi dont kiss then it will be the END.” lmao & joe all smiley.

    Ohhhhh did anyone hear about how around the end almost when kevin is telling his rubber duck story & joe is laughing really hard at his corner was that someone wrote “Joe do you get JOE boners on stage???” lmaoo & he was laughing really hard.

    this chat was epic. nicoles really pretty. i love her xD

    • 53 nicole
      August 24, 2009 at 2:58 am

      yup it was definately the question and tthe truth came out the are going to kiss
      haha now im going to search for joe boners

      • 54 kATHY
        August 24, 2009 at 4:58 am

        lol there are videos on youtube, no lie

  41. 55 Do you need to know my name?
    August 24, 2009 at 2:33 am

    Body language never lies.

    Look at Joe’s body language when they start talking about Camp Rock 2. It’s completely different from other parts of the live chat. More tense and alert, in a way, with a thoughtful stare on his face. I’m not exactly a body language expert, of course. Heck, I’m hardly fourteen, but I might not be just imagining his body language is different whilst talking about Demi.

    Now, if you notice after the point where Kevin whispers ‘yes, yes, yes’ Joe goes down to be able to grab his water bottle if the discussion about kissing Demi (his future wife, we can dream, can’t we? ;)) goes somewhere not to his liking so he can quickly grab the water to avoid talking about it. He always does it. Remember that interview with Ellen when she was talking about Taylor and the discussion went to dating and he quickly grabbed his water? Same thing here.

    And then after 21:45 he does go to grab his water bottle because he’s embarrassed. If he didn’t care or have strong feelings for her he would probably just shrug it off or his brothers wouldn’t have kept mentioning the kiss and Demi. Joe’s obviously scared for the kiss, as someone mentioned above, maybe he’s nervous, so he didn’t read the script yet.

    Okay, I’m done with my long, stupid ramblings. I don’t know if any of it made sense, I don’t know if it will ever get posted her because things are always moderated, I just typed all my thoughts on it. Now I’m done.

    • 56 nicole
      August 24, 2009 at 2:56 am

      it not stupid its the truth
      espically the part about demi his future wife😉

  42. 57 Brandi
    August 24, 2009 at 3:03 am

    more proof they belong together:

    http://www.fanpop.com/spots/jemi/images/7748953/title/jemi

    • 58 kATHY
      August 24, 2009 at 5:02 am

      wwwooww lol i never noticed that! nice one!

  43. 59 blingblingbuddies
    August 24, 2009 at 3:30 am

    HERE IS MY COUSIN’S THEORY
    NICK AND KEVIN KNOW THAT JOE AND DEMI LIKE EACHOTHER AND THEIR JUST TEASING BOTH OF THEM TO TELL EACHOTHER!! THIS CHAT WAS THE PERFECT TIME B/C POSSIBLY DEMI WAS WATCHING AND IT MIGHT GIVE A CLUE!! AND WELL DEMI SHES DOING ALL OF THAT ON TWITTER😄

  44. 60 eriza
    August 24, 2009 at 4:22 am

    hey guys,I heard some sources said that in Camp Rock(1) there’s supposed to be a kiss but then it was cut.
    Is it true?
    And this sources said that both of them popped a mints candy when they knew they have to kiss.
    I want to know is it true?
    And if its true,why did they cut it??

    • 61 blingblingbuddies
      August 24, 2009 at 4:51 am

      yah its true but it was a cheak kiss!!!!! and hey cut it b/c…..….… ummmm idky actualy XP sorry!!

      • 62 kATHY
        August 25, 2009 at 3:39 pm

    • 63 kATHY
      August 24, 2009 at 5:04 am

      yes it is true YOUTUBE it! i know theres a video of one of the actor’s explaining that and she’s saying if she was the director she would have put the kiss in the movie. FO SHO!

  45. 64 hxgal
    August 24, 2009 at 5:02 am

    So definitely, Jemi is meant to be. I mean, come on. I think nothing has happened because of the “age gap”, but seriously if Miley Cyrus could date Justin Gaston, what’s the big deal? Seriously, even Kevin and Nick are Jemi shippers! Or knowing Joe and Demi they are both in serious denial. Their jemistry is undeniable.

  46. 65 blingblingbuddies
    August 24, 2009 at 5:31 am

    ahhhh i cant stop watching it!!!!!

    • 66 kATHY
      August 24, 2009 at 5:46 am

      lol me too!!

  47. 67 blingblingbuddies
    August 24, 2009 at 5:44 am

    i cant stop watching this ive watched it like 15 times now!!!

    • 68 kATHY
      August 24, 2009 at 5:47 am

      damn girl! lol ^_^

  48. August 24, 2009 at 5:46 am

    Corny Jemi Month/Week poem, Ready? Roses are red Violets are blue Jemi love is so true!<3

    • 70 kATHY
      August 24, 2009 at 5:48 am

      lol that actually pretty good!, ANCHOR!

    • 71 eriza
      August 24, 2009 at 5:52 am

      haha that was good!🙂

    • 72 cillarockz
      August 24, 2009 at 5:58 am

      Hahhaahaa nicely donee. Corny, yes but very nice xD

    • 73 o7rjche
      August 24, 2009 at 6:07 am

      OMG! You should make a book of poems. that was good. lol🙂

    • 74 blingblingbuddies
      August 24, 2009 at 6:16 am

      thats sooo cute!!!!!!!! i think its better than mine!!!

  49. August 24, 2009 at 6:05 am

    Haha ; Thanks guys !

  50. August 24, 2009 at 6:11 am

    READ HEREEEEEEEEEE !

    Ps: Joe is gonna see demi on
    ‘September 1 , & That’s when
    there gonna start shooting camp rock .
    I swear’ When im in school on
    september 1 im gonna be thinking about
    ‘Jemi , all the time😛 .
    & O M G , Demi & trace unfollowed each other on
    twitter …. WOW !
    I thought he said “Were still good friends.” ROFL .

    • 77 eriza
      August 24, 2009 at 6:40 am

      same here!🙂

  51. 78 blingblingbuddies
    August 24, 2009 at 6:12 am

    hay i wanna show youall somethin!!!
    A lyric i wrote!!!! (JEMI POEM)

    Normal

    your a cloud in the sky,
    swaying from side to side,
    fealing your alone,
    but you doubt that fealing,
    when you see me coming,
    now you know your not alone

    Jemi

    Joe’s a cloud in the sky,
    swaying from side to side,
    but he doubts that fealing,
    when hr sees demi coming,
    now he knows hes not alone

    ok well yah!!! i made this like a year ago and just decided to post it!!!! so yah!!! if you like it plz tell!!!!

  52. 79 tinaboo
    August 24, 2009 at 6:25 am

    haha some lame song/poem i wrote [:

    you know our love is true
    you can’t deny it
    (you can’t deny it)
    you say theres nothing to loose
    you can’t deny it
    (you can’t deny it)
    you make me smile like a fool
    you can’t deny it
    (you can’t deny it)
    add me + you = jemi.. TOTALLY COOOOL😀

    LOLOLOL.

  53. 80 josephine m
    August 24, 2009 at 12:08 pm

    well while you guys are in school if i hear or see any juicy jemi gossip i’ll post it over here right away so you guys wont be far behind theres a laptop at work i can easily get to all the time so when shooting starts i’ll be looking out for everything lol i mean everything haha

  54. 81 maroussia
    August 24, 2009 at 12:31 pm

    it’s been like 20 times that I have been watching the “jemi” parts and I realized that 42:38 Joe just cuts of nick to talk about Demi and then he does the same thing to Kevin!! He just wants to talk about her😀

  55. August 24, 2009 at 1:55 pm

    AWWW I LOVE YOU PEOPLE LOL

    • 83 Becky
      August 24, 2009 at 9:38 pm

      And we love u!!! Us Jemi shippers and supporters have to stick together girl. Cause you know once they start dating, some people won’t like it, so we’ve got to band together when that happens and tell the “jemi haters” off!😀

  56. 84 josephine m
    August 24, 2009 at 2:29 pm

    haha ditto girl we love you too we jemi fans have to stick together support them full force when they start dating because im sure before the end of the year is over they will and 2010 will be the official jemi year lol the promoting and dating rumors will be out like crazy lol especially if the media notices the chemistry,so i was thinking if finally its out that their dating we should make happy that jemi aka joe and demi are a couple a trending topic show joe we love this girlfriend and show demi that we fans wont hate her if she dates him they have a huge fanbase we support them what to you guys think if you like it spread the word to other jemi fans without being to obvious we want jemi to be shocked at how much we support them lol,i have a feeling their coming so fastened your seatbelts ladies lol

    • 85 cillarockz
      August 24, 2009 at 7:21 pm

      Dudee I think that’s a really good idea. Lets pray 2010 is their year. I can’t wait for CR2! I’m so excited 4 it. & most definitely we should show our support & get other jemi shippers. I for one am gonna be soooooo effing happy, Jemi is just what it is dude, ughh & we’ll all be happy with it cause Camilla is ughhhh. -___- She’s a has been, fcuk that! Hahaaa

      Jemi = LOVE❤

      • 86 nicole
        August 24, 2009 at 9:10 pm

        ill be praying too😉

  57. 87 ashley alex day
    August 24, 2009 at 5:35 pm

    i love the joe jonas bro’s especialy joe. i am from chesire,england

    • 88 kATHY
      August 24, 2009 at 8:31 pm

      yea he’s the best

  58. 89 josephine m
    August 24, 2009 at 8:32 pm

    haha lets make it happen for sure as soon as we get proof were gonna celebrate big time lol

    • 90 kATHY
      August 24, 2009 at 8:52 pm

      heck yea! Fo Sho!

    • 91 Becky
      August 24, 2009 at 9:23 pm

      Yes we sure are!! Huge JEMI party when they finally get together!!😀

  59. 92 nicole
    August 24, 2009 at 9:19 pm

    demi on her way to meet joe she probable brought the pillow so they can share

    i’m just kidding

    • 93 Search the Web on Snap.com
      August 24, 2009 at 9:29 pm

      haha. she probably did. And she’s wearing purple leggings. Joe’s favorite color on a woman. LOL.😀

  60. 94 Becky
    August 24, 2009 at 9:34 pm

    She probably did bring the pillow to share with Joe. haha. She is wearing purple leggings, joe’s favortie color on a woman.😀

    • 95 eriza
      August 24, 2009 at 10:36 pm

      haha yeah,she wore purple leggings.
      maybe she’s trying to attract Joe..haha😀

      • 96 Becky
        August 24, 2009 at 10:52 pm

        yeah. Her mama’s going with her too!! I love her mom, so awesome and beautiful Mrs. Lovato is!!

  61. 97 Mel
    August 25, 2009 at 12:00 am

    lol
    did you guys read Jack Vaneck tweet?

    @ddlovato I’m gonna miss you so much!!! Remember you’re on boyfriend mission. And Nicole only likes techs, remember. Hahaha.
    about 7 hours ago from TwitterFon in reply to ddlovato

    boyfriend mission? to get joe? :p

    • 98 Do you need to know my name?
      August 25, 2009 at 12:17 am

      Really, seriously? Is he one of Demi’s band members? (I’m a hermit. I don’t know squat. ^_^) What’s his Twitter?

      If so, GO GET EM’ DEMI. GO GET JOE.

      I want to go over to the Camp Rock 2 set and throw them both into a closet for thirty minutes.

      • 99 nicole
        August 25, 2009 at 12:27 am

        so do i
        so do i
        only if i lived in canada

      • 100 kATHY
        August 25, 2009 at 1:41 am

        lmao! that would be a good idea, throwing them in a closet for 30 min.s. i wonder if they have ever played spin the bottle!?!

    • 101 eriza
      August 25, 2009 at 12:58 am

      OMG! For real??
      Gosh! Maybe mission to get Joe?😀
      Who knows? haha.
      Hope its true!
      If its true im gonna throw a big party for myself! haha
      and Jemi Lovers! lol

      • August 25, 2009 at 1:00 am

        I’M IN lol

  62. 103 eriza
    August 25, 2009 at 1:03 am

    hey guys!
    this jac vanek twitter!
    http://twitter.com/jacvanek

    yea,i saw her tweet to demi..🙂
    check it out.

    • 104 kATHY
      August 25, 2009 at 1:45 am

      i’m confused on that

      • 105 eriza
        August 25, 2009 at 1:48 am

        confused about what?

      • 106 kATHY
        August 25, 2009 at 2:55 am

        about if she’s telling demi to find her a boyfriend who’s a tech or that kind of boyfriend for herself

  63. 107 Lele
    August 25, 2009 at 1:53 am

    OMYGOSH about that jack vanek thing!look at this girls twitter! http://www.twitter.com/nicolebuckley. She’s the nicole jack and demi r talking about and look at her tweet!!! “@ jacvanek & @ ddlovato bonusjonas or crew! Remember that” and it was the exact same time jack tweeted!so we KNOW it has to do with jb(joe!)

    • 108 Lele
      August 25, 2009 at 2:02 am

      *jac

    • 109 eriza
      August 25, 2009 at 2:16 am

      oh my jemi!
      hope its true!🙂

  64. August 25, 2009 at 1:55 am

    Haha; We should have told joe on the live chat ” I dare you joe to get into a closet w/ demi for 30 mintues🙂
    Haha , To badd ; I didn’t think of that ..
    Grrr !

    • 111 JemiisPerfection
      August 25, 2009 at 2:46 am

      I’m confused about the thing that nicole tweeted. What do you mean its the same thing that jack tweeted?

      • 112 jemicrazy
        August 25, 2009 at 2:59 am

        idk too i hope it has to do with jemi

      • 113 kATHY
        August 25, 2009 at 3:02 am

        i’m sord of on ur page too, ur not the only one who’s a bit confused. ._.

  65. 114 eriza
    August 25, 2009 at 3:11 am

    guys,already check out Demi’s tweeter?
    She’s already at Canada!
    Is JoBros already there or not?

    • 115 kATHY
      August 25, 2009 at 3:47 am

      i’m guessing jb aren’t in canada yet cause demi is still tweeting to JB on twitter

  66. 116 eriza
    August 25, 2009 at 3:13 am

    Plus she said to @nicolebuckley hahaha dude. I’m so on it. I cannot wait to see you and @jacvanek when I get back! Love yall

    I gues she’s on the mission to get Joe!
    haha.😉

  67. 117 kATHY
    August 25, 2009 at 3:43 am

    aw demi is looking through jb’s pic.s on twit pic.

    i hope she end up tweeting how fun she’s having fun with the guys, especially joe (of course)

    • 118 Mel
      August 25, 2009 at 3:50 am

      lol
      so demi is stalking jb twit pic
      (I’m sure she’s looking for pictures of joe)

      • 119 jemiisperfection
        August 25, 2009 at 4:02 am

        Lol how do you know that she’s looking at pic on twitpic?

      • 120 kATHY
        August 25, 2009 at 4:02 am

        lol i didn’t meant it like that. yes joe.

      • 121 kATHY
        August 25, 2009 at 6:15 am

        if ur following her on your twitter. u should have seen it.

  68. 122 kATHY
    August 25, 2009 at 4:06 am

    (BOREDOM IS TAKING OVER)

    demi tweeted:

    Wow, so many tweets…. Anyway, I’m off to sleep. 5 hours of CR2 dances tomorrow! I get to see everyone! So excited! Xoxo..4 minutes ago from web

    so hopefully she’ll be seeing JB 2marrow?

    • 123 Mel
      August 25, 2009 at 4:41 am

      I’M FREAKING OUT LOL
      SOME ASKED ABOUT THE KISS

  69. 124 chaw-lee.
    August 25, 2009 at 4:28 am

    she’s finding boyfriends for nicole and jac.
    lol, that’s what jac meant.

    • 125 chaw-lee.
      August 25, 2009 at 4:30 am

      i think.

      • 126 kATHY
        August 25, 2009 at 5:04 am

        that’s what i’m thinking too!, but every one is saying maybe reminding demi to get joe?

  70. 127 eriza
    August 25, 2009 at 5:01 am

    I saw Demi’s tweet.
    Some fans asked her “Will you kiss Joe in Camp Rock 2?”
    And she replied this.. ”😉 ”

    What does that mean??😀

    • 128 kATHY
      August 25, 2009 at 5:02 am

      ugh! ahh! i know i saw that too! i believe HOPING it’s a yes!! my jemi hopes have gone way higher than they already are

      • 129 eriza
        August 25, 2009 at 5:10 am

        yup.
        same here!
        Gosh! Can they just get together like right now??

      • 130 kATHY
        August 25, 2009 at 5:57 am

        yes!! together! NOW!

  71. 131 tinaaboo
    August 25, 2009 at 5:19 am

    can someone plz send me the tweet
    where demi replies to the kiss in cr2
    i can’t find it :[

    • 132 kATHY
      August 25, 2009 at 6:07 am

      it’s not that hard girl! just look it up. (Aug. 25——)

      http://twitter.com/JerahBabyyox

      she tweeted to demi : @ddlovato Are you gonna kiss Joe in Camp Rock 2??😀

      (about 1 hour ago from txt)

      THEN DEMI TWEETED with a:

      @JerahBabyyox😉

      (about 1 hour ago from web in reply to JerahBabyyox)

  72. 133 cillarockz
    August 25, 2009 at 5:24 am

    @nicolebuckleys tweet was ;

    “@ jacvanek & @ ddlovato bonusjonas or crew! Remember that! ”

    She said BONUSjonas. Kevins already out of the choices, but wouldn’t she have just said jonas? Maybe I’m looking to into it but I thnk she knows joes out of grabs or something. Hahaaa what do you guys think?

  73. 134 eriza
    August 25, 2009 at 5:44 am

    Demi said in her tweet that she just had the most awkward conversation ever in her life time.
    Im suspicious.
    With who??

  74. 135 aNon.
    August 25, 2009 at 6:08 am

    i’m guessing demi’s ” (; ” was a definite YES.
    because if it was a no,
    she would’ve been like NO, THERE’S NO KISS.
    so going with the evidence we have from the livechat,
    and now this…
    ladies, i’d say we have a jemi kiss.

    & a lot of her tweets seem to be about love.
    she’s been tweeting jb a LOT.
    and then all of a sudden they mention her in the livechat 3-9257203457 times?
    joe’s “happier than he’s been in a long time”
    and kev and nick are smirking at him when anyone mentions demi?

    is it me? or do we kind of have proof….

    • 136 kATHY
      August 25, 2009 at 6:11 am

      yes. i am so with u on the kiss and the love thang going on!. Fo Sho!

    • 137 eriza
      August 25, 2009 at 6:41 am

      haha. i am sooo with you!
      woooooohoooooo! lol
      im just too happy!😀

    • 138 Do you need to know my name?
      August 25, 2009 at 1:29 pm

      Oh gosh, I promise this is my last post.

      I LOVE YOU FOR TYPING THIS.

      I LOVE YOU.

      I LOVEEE YOU.

      Like maybe someone said, they have been mentioning her in their live chat sooo much. And Joe laughs nervously and reaches for his water A LOT.

      Something’s up.

      I can imagine the ‘awkward’ phone call:

      Joe: Hey Demi.
      Demi: HI JOE.
      Joe: I love you-
      Demi: I love you-
      Demi: :O *hangs ups*

  75. 139 tinaaboo
    August 25, 2009 at 6:14 am

    SORRY KATHY!
    i miss it, sorry again !

    • 140 kATHY
      August 25, 2009 at 6:17 am

      it’s alright. don’t worry about it.just saying use ur senses.🙂

  76. 141 blingblingbuddies
    August 25, 2009 at 6:42 am

    hay so tom this girl on twitter @JemiKiss is planing somethin!! also were gonna make #JemiKiss a TT so yah go to her pag and follow and plz help make #JemiKiss a TT!!

  77. 142 blingblingbuddies
    August 25, 2009 at 6:46 am

    actualy its #KissJemi sorry my twitter has the correct info and all dat stuff!! twitter.com/blinggirls

    • 143 eriza
      August 25, 2009 at 6:53 am

      lol,you gotta do that and btw,
      you must ask other people to wrote that too on their twitter!😀
      it would be awesome!

      • 144 kATHY
        August 25, 2009 at 8:04 am

        do you have twitter? *tweet* *tweet*🙂

  78. 145 eriza
    August 25, 2009 at 8:40 am

    this is my twitter : http://twitter.com/eelovato
    😀

    anyway in demi’s tweet she said that she just had a very awkward conversation and it was with david henrie.. and I need to know why they contact each other….?

    • 146 kATHY
      August 25, 2009 at 9:48 am

      alright i’m gonna follow.
      he probably saw her tweet & wanted to just kid around with her.

      • 147 eriza
        August 25, 2009 at 10:00 am

        hope so..🙂
        and thanks!😀

      • 148 kATHY
        August 25, 2009 at 10:05 am

        yea me too, ur welcome my twitter account is CherryBlossomk

  79. 149 Brandi
    August 25, 2009 at 12:06 pm

    Maybe the awkward convo with David was about Selena. I’ve always thought there was something going on with those two.

  80. 150 nicole
    August 25, 2009 at 12:28 pm

    wow look AT THIS
    http://www.examiner.com/x-1780-NY-Celebrity-Sightings-Examiner~y2009m8d24-Are-Demi-Lovato-and-Nick-Jonas-dating

    • 151 eriza
      August 25, 2009 at 1:00 pm

      lol
      that was so lame.
      thats totally fake!
      how can people believe in that thing?
      Its obvious that its fake. :p

    • 152 kATHY
      August 25, 2009 at 3:31 pm

      ew! posers!

  81. 153 josephine m
    August 25, 2009 at 2:28 pm

    hahaa sweetie thats soooo fake dont worry about that lol those people need to get a life posting crazy stuff like that lol
    GO JEMI ALL THE WAY

  82. 154 nicole
    August 25, 2009 at 2:51 pm

    i no it was fake i just thought it was funny
    miley demi and nick would never write that for ppl to see

    • 155 kATHY
      August 25, 2009 at 3:32 pm

      exactly so its all false, no need to worry about

    • August 25, 2009 at 4:00 pm

      Baha I Know Right, Its So FAKE, The Jonas Brothers Said They Didn’t Have Separte Twitter*I THINK*And Demi Said Her Twitter Was ddlovato She Didn’t Say ANYTHING ELSA ugh i Can’t STAND Posers And One Thing I Don’t Get Is Why Are Th Demi Posers Nemi Fans, Cause I Think My Friend Is Talking To A Demi Poser And ITS KINDA Ovious But She Can’t Tell And The Demi Poser Said She Was Dating Nick WTF

      • 157 kATHY
        August 25, 2009 at 4:08 pm

        it’s all stupidity

  83. 158 nicole
    August 25, 2009 at 3:52 pm

    yeah only jemi makes me happy and some other things but jemi the most

  84. August 25, 2009 at 4:23 pm

    yep

  85. 160 nicole
    August 25, 2009 at 4:43 pm

    i bet demi was smiling when she answer the questiono about kissing joe😉

    • 161 o7rjche
      August 25, 2009 at 4:46 pm

      lol i really think Demi was watching their live chat.

      • 162 Becky
        August 25, 2009 at 7:16 pm

        Hey Riche! In her twittaspree last night, someone asked if she saw the live chat and nicks rendition of her song Catch Me and she tweeted back that she did see it and that she thought Nick did a great job.😀

  86. 163 kATHY
    August 25, 2009 at 4:52 pm

    • 164 kATHY
      August 25, 2009 at 4:55 pm

      http://tinypic.com/view.php?pic=vrdba0&s=3

  87. 165 josephine m
    August 25, 2009 at 6:11 pm

    lol i think she was to and yeah it was smiling when asked if she was gonna kiss joe,i finf it funny people mostly want a kiss because of jemi instead of the smitiche characters their more interested in joe and demi kissing lol

    • 166 kATHY
      August 25, 2009 at 6:47 pm

      heck yea😀

    • 167 Becky
      August 25, 2009 at 8:14 pm

      IKR!!! people are more interested in a jemi kiss than a smitchie kiss. I love Nick and Kevin, both jemi shippers! Looking at joe when demi’s name was mentioned during the chat and how when the question of a kiss came up they both look at joe. Also, when joe says “I don’t think that’s gonna happen” he’s not talking about the kiss. He’s talking about something else that he read. I mean, why would he say that if he hasn’t even read the script yet. and the look on Nick and Kevin’s face when that question was asked tells me that there is something in the script that they don’t want us devoted jemi fans to find out. Can we say a KISS(praying for one).

  88. 168 demifan 87
    August 25, 2009 at 7:44 pm

    hey my friend made this vid but when she uploaded to youtube they took off the music😡

    so have a nice love song playin on your comp when ya watch it🙂 jemi❤

  89. 169 it's not important
    August 25, 2009 at 7:52 pm

    okay, i’m not saying i’m an insider or anything,
    but the verizon guys that go on tour with them,
    i’m really close with one of them,
    and he gives me random details,
    believe me if you want, idc, i just thought i’d share –
    he said joe is on the phone with demi pretty much EVERY night,
    and that they talk a lot, well into early morning,
    and that everyone, including his brothers, is always teasing him about his relationship with her.
    he said joe seems really lovesick over her.
    believe me if you want, i’m just telling you what my friend told me.(:

    • 170 maroussia
      August 25, 2009 at 9:45 pm

      Yeah i belive you plus the Live chat pretty much shows us that they tease him about that lol

      But seriously everytime there is news of jemi i feel like screaming They are soo meant for each other hope hey realize it on the set of CR2

      • 171 nicole
        August 25, 2009 at 10:17 pm

        your not alone
        i feel like jumoing up and down
        and smiling uncontrolable when i hear jemi

  90. 172 demifan 87
    August 25, 2009 at 7:54 pm

    oh wait the music is working yay!!🙂

  91. 173 josephine m
    August 25, 2009 at 8:44 pm

    i believe you your not the first who said they talk on the phone alot and are alot closer the live chat proved that theres more jemi to come i really think their falling for eachother

  92. August 25, 2009 at 9:24 pm

    I Think Nick Had A Crush On Demi But I Think He Got Over It Or Something lol For Some Reason I Think He Likes Nicole :] Lol They Would Look REALLY Good Together Just Saying Haha, Awww😀 So Much jemi Make A Girl Well A Jemi Girl happy😀

  93. 175 Eli
    August 25, 2009 at 9:34 pm

    What a great interview ……..
    Joe notes that he wants to Demi and not as a friend …….. Presis
    Demi and Joe would make a cute couple ……….
    Joe is too their sentimientoa note to say though that Demi are just friends ..
    and on the other side is saying that Demi is like his brother Joe does not believe that she herself, was very obvious that Joe likes …

  94. 176 misterygirl
    August 25, 2009 at 9:53 pm

    ❤ Joe was so nervous😛 lolz

  95. 177 misterygirl
    August 25, 2009 at 9:54 pm

    Oh and i remember saying “Joe call Demi!” but what a shame, he didnt😦

  96. 178 Andrea
    August 26, 2009 at 1:59 am

    I hope that all that jemi news are true
    i´m a Jemi Lover too

  97. 179 maroussia
    August 26, 2009 at 5:38 pm

    Demi msut of watched the live chat cause she said that nick did great when he sang “catch me”
    i soooo wish i couldve seen her face when Joe aswered the questions about her lol

  98. September 1, 2009 at 1:30 pm

    awwww.
    joeyyy has a crush on demiiiii.😉

  99. 181 ashley
    September 3, 2009 at 7:59 am

    i beileve you too and did you read in a interview demi had she was asked (“on a scale of 1 to 10 how do you rate joe”) and she said 11 aahhhh:)

  100. September 6, 2009 at 4:05 pm

    Heyyy jonas brothers!!! I am your #1 fan, I previously mett kevin at the short hills mall, I just wanna know if you are coming near my home in N.J anytime soon!!! love you guys! please check out my clubpgal07.webs.com website!!!

    love,
    MRS.JOE JONAS! lolz

    Christina rego

  101. September 12, 2009 at 3:57 am

    Isn’t funny that Joe calls the one Wondergirl Sonny. Her name isnt that hard to remember but he prefers to call her sonny. I wonder if doing that reminds him of anybody. *COUGH*

  102. 184 IHeartJemi
    October 14, 2009 at 11:05 pm

    She was watching this chat😉
    she said she watched their cover of ‘Catch Me’

  103. 185 IHeartJemi
    October 14, 2009 at 11:06 pm

    By ‘her’ i meant Demi lol🙂

  104. 186 Aria
    November 20, 2009 at 8:48 pm

    ahhhhhhhhhhhhhhhh soooo funny how joe blushed!!!!

    hes sooooooooo cute!!

    i saw nick catch something at the nc concert and i was lie, “what did he just catch???””

    love ya joe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  105. 187 morgause25
    November 28, 2009 at 2:06 am
  106. 188 you dont need to know
    November 29, 2009 at 10:10 am

    omg do you think that joe and demi are dating because if any one mentions demis name joe bushes and looks down grining and demi always smiles when she hears joes name


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


Pic of the Moment!

Animation of the Moment

Friend Sites!

Click! 001

Blog Stats

  • 2,278,719 hits
August 2009
M T W T F S S
« Jul   Sep »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Contact Us…..

JemistryTeam!

001

JemistryTube!

001

%d bloggers like this: