12
Nov
09

Taking It Slow

manip3

From ZackTaylor:

ZackTaylor.ca revealed a couple weeks that Demi Lovato’s own mother had leaked out that her daughter is dating Joe Jonas.

Since we revealed our source, Demi has lied to her fans (trying to protect her mother), and the media has taken sides on who they think is speaking the truth.

Well earlier today, ZackTaylor.ca got a call from an anonymous source inside The Jonas Brothers’ camp stating the following,

“She (Dianna) is having a hard time dealing with the situation. She feels bad, but only did it to help her daughter if you can understand that. The truth is, they (Demi & Joe) have been close friends for a couple years and recently started discussing whether to try a relationship out or not. They decided to take things slow and figure it out more delicately once he (Joe) returns home. Since the involvement of the media, both sides have been focusing on other things, and I know he (Joe) hopes this will all blow over like everything else in the past. They care for each other and look at the situation as a minor speed bump to what can be something very special down the road. It wasn’t right what they (Dianna & Demi) did to you Zack, and they both sincerely know it… But let’s move past this so that Joe and Demi can have a fair chance and everyone can move on like you’ve posted before.”

I guess this is the best I’m gonna get to the “truth”, since both Demi and her mother won’t talk about the “situation”!!

Movin’ on…

Advertisements

52 Responses to “Taking It Slow”


  1. 1 Meggy^^
    November 12, 2009 at 9:51 pm

    I just wanna say – WOW!!!!!! I didn’t know that whole JEMI thing will be soooo popular… I’m kid of suprise;P

  2. 2 Meggy^^
    November 12, 2009 at 9:52 pm

    *kind of

  3. 3 lovebirds
    November 12, 2009 at 9:52 pm

    So that was the first post that didn’t make me angry with ZackTaylor
    And YAY for JEMI

  4. 4 blarg
    November 12, 2009 at 10:02 pm

    yayyy! this news makes me very happy. Not only are joe and demi actually SERIOUS about this (lets face it, these two are like, the worst at taking it slow. thats what caused joe to have such horrid relationships before, he just jumped into it. like, did he even KNOW camilla and taylor that well? NOPEEE.) by taking it slow, it means that they truly want this to last and i LOOOOVE THAT “what can be very special down the road” that, to me, sounds like SERIOUSNESS. they dont want to screw up and they WONT cuz they CARE SOO MUCH. “minor speed bump” YES now allt he stupid whiny jemi fans will shut up about this ruining everything.

    also, this probably FINALLY means that ZACK CAN LEAVE THESE TWOOO ALONE!! GEEZ! FINALLY! the boy is a maniac!

    • 5 blarg
      November 12, 2009 at 10:04 pm

      lol, sorry about the “stupid whiny jemi fans” comment, that wasnt me. this was my friends respnose hahaha she comes on the site sometimes but doesnt comment 😛 she gets frustrated easily

  5. 6 francesca
    November 12, 2009 at 10:06 pm

    this post totally goes with what we have been saying, that they are taking thigns slow and will see what happens onece joe back,i really hope they try to be a couple (we know they are) and if they want to still freind we have to be there for them besite at the end they WILL be together.

    JEMIIIIIIIII ALL THE WAY

  6. 7 B
    November 12, 2009 at 11:31 pm

    is the picture for this post photoshopped?

    • 8 Ceecile
      November 12, 2009 at 11:53 pm

      Yes it is. It’s from the music vid for Here we go again. The guy is normally blond

      • 9 Camille
        November 13, 2009 at 4:47 am

        If I remember it correctly, the guy’s name is Chris Brown. I saw it in OU. I remembered when I first saw the headline I really thought it’s Chris Brown. LOL

  7. 10 jemifanxoxo
    November 12, 2009 at 11:38 pm

    TEAM ZACK all the way. told u so!

  8. November 12, 2009 at 11:50 pm

    I love this pic! Where can I find it?

    • 12 Ceecile
      November 12, 2009 at 11:54 pm

      It’s actually photoshopped.

      • November 13, 2009 at 2:19 am

        Well don’t I feel dumb.

  9. 14 nicole
    November 13, 2009 at 12:17 am

    aahhhhhhhhhhhh if this is fuckin true i am so gunna tell everyone im a jemi fan

  10. 15 maroussia
    November 13, 2009 at 12:25 am

    YAY!!! I so hope its true… Actually it does look really true I mean it makes sense that they are taking it slow 😀

    JEMI!!!! 😀

  11. 16 tia
    November 13, 2009 at 1:09 am

    This completely reinforces what a lot of us have been saying… that they were talking about dating but decided to take things slow until Joe returns from tour.

    I think we all felt that the ZT story was the truth but that in the process he was hurting a family and breaking the trust of Demi and Dianna. For that reason he went over the line and could have damaged the development of Joe’s and Demi’s relationship. But in the end, as I really hoped would be the case, their feelings and love for one another is stronger than all the drama and they are just looking at this as a bump in the road. I hope that Joe and Demi both miss each other and have realized they want to be together. This news is pointing to that answer being a yes…

    Now I am hoping that ZT drops this and lets it all go… it sounds like he finally understands now that Demi lied to protect her Mother and that any more pushing of this story is going to affect Jemi in the long run. JEMI FTW!!!!

  12. 17 LOLgirl
    November 13, 2009 at 1:43 am

    Jemi kisses:
    1st kiss: a peck
    2nd kiss: and 3 second smooch
    3rd kiss: 5 second french kiss
    4th kiss: make out
    5th kiss: S**

  13. 18 truelove
    November 13, 2009 at 1:52 am

    im glad their taking it slow its no rush and zt needs to chill alittle lol it happened and they’ll over come it

  14. 19 kATHY
    November 13, 2009 at 2:49 am

    YES! ^_^

  15. 20 HOMEPIG
    November 13, 2009 at 2:58 am

    I am so sleepy and tired and couldn’t be bothered to write anything, but OMJ! How could I not leave a comment with a post like this!! I am so glad to know they had such strong feelings for each other!

  16. 21 haleynight
    November 13, 2009 at 3:09 am

    🙂 JEMI!

  17. 22 francesca
    November 13, 2009 at 3:11 am

    just what we said TAKING IT SLOW, i prefer that they take it slow that they dont do anything we have to be happy with this and just wait for joe to come back and see what happends.

    JEMIIIIIIII ALL THE WAYYYYYYYYYY<3<3<3<3<3<3<3<3

  18. 23 person
    November 13, 2009 at 3:17 am

    you guys are so welcoming i love it. remember december isn’t really a jemi song but it does have some clues like she says i’d rather we just both deny or something like that and they did spend christmas together i think with nick and selena or was that like march but it was when they filmed the banana soap opera haha. what if joe and demi were really in a soap opera haha omg

  19. 24 person
    November 13, 2009 at 3:27 am

    this is so weird. disney is like a degrassi. nick jonas and miley cyrus were dating and then he moved on to selena and then he went back to miley. i think selena was mad at demi cuz she is dating joe and that is taylor swift’s ex and taylor and selena are like best friends now cuz joe used to date taylor and nick used to date selena so it all makes sense. joe and demi had feelings for eachother but he met camilla belle on the set of lovebug and they started dating and demi was dating alex deleon and they broke up and then she stated seeing horseface and that is how she became best friends with miley. joe broke up with camilla (finally) and now he is taking it slow with demi amd taylor is kinda mad at her too. but i dont get it uz selena dated taylor lautner and now he is dating taylor swift so how can they still be best friends? idk may not be true ut that is what it seema like to me. how bout you guys?

    • 25 kATHY
      November 13, 2009 at 3:38 am

      yea u make sense. Yea i don’t get it either why selena would still be friends with Taylor S. When it comes to my friends & I we wouldn’t do that to each other, Its girl code. 🙂

    • 26 Camille
      November 13, 2009 at 4:43 am

      i also thought about that. I mean if Demi and Selena drifted apart at the middle of camp rock shoot. . . it isn’t about miley. I know that Selena and Miley are not that close but they are friends (i thnik). The three of them were seen hanging out months ago. Maybe it’s really because of Joe. I think that Taylor is still into Joe. Maybe Selena sided with Taylor or something.

      I still don’t get it also, if TaySwift can date TayLaut why can’t Demi date Joe?

    • 27 nUrLy_LuV_jEmI
      November 20, 2009 at 10:19 am

      205% AGREE!!! ❤ ❤ ❤

      JEMI FOREVER ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

  20. 28 jessica
    November 13, 2009 at 4:02 am

    maybe demi wasn’t lying when she said she was single. Maybe her and joe are waiting until they are together to talk about their relationship!!!
    I love demi and i believe her over that douchebag

  21. 29 Jemislove
    November 13, 2009 at 4:06 am

    For once i’m actually getting my hopes up real high for Jemi without feeling like in about a week theres gonna be a headline saying”Joe Jonas new girlfriend?” and blahblahblah XP I mean come on if it was just a rumour like always then why is it getting so big? and Demi going on her twitter denying the realationship right after zacktaylor’s post 😛 So ywah,I do beleive that Jemi will last a longer then Joe and Demi’s other realationships,and maybeee more down the road..*Cough*Joe proposing to Demi*Cough* X)))))) ❤

    • 30 Claire
      November 13, 2009 at 6:11 am

      And Demi saying YES!!! of course!!! 🙂

  22. 31 jemi4ever
    November 13, 2009 at 4:22 am

    I am so freaking happy, no estatic right now. We so need a pat on the back as we already knew that Joe and Demi are taking it slow. This just proves that Joe and Demi know that their love is the ever lasting, fairy tale, happily ever after kind of love and so they want to make sure that it lasts.

  23. 32 Camille
    November 13, 2009 at 4:52 am

    I’ve waited 2 years for them to date. . .a few months of more waiting will be okay. LOL

  24. 33 person
    November 13, 2009 at 5:13 am

    do u wanna see the best jemi sereis on youtube? type in http://www.youtube.com/carlapvp and one of her series is called angels eyes. its soooooooooooooooo good i loved it and i almost cried. i usually dont cry

    • 34 JemiFan23
      November 13, 2009 at 12:14 pm

      omg i WORSHIP that series i always watch it and comment it !!
      she is amazing and ya’ll have to sub her and comment !!!
      i love all her series !!
      Forever & always
      amnesia
      worlds apart
      angel’s eyes
      they are all awesome !
      loool
      well about this jemi taking it slow i hope its true
      YAY JEMI ALL THE WAY !!!!!!!!!

  25. 35 noname
    November 13, 2009 at 6:47 am

    Oh how i love to hear, “TAKING IT SLOW.” It soothes my mind.

  26. 36 noname
    November 13, 2009 at 6:48 am

    And i don’t wanna be bashing but I really don’t like shanna.

    I LOVE KATTYJONAS/KATYYANDSAM MOARRRR!!!

    • November 13, 2009 at 12:34 pm

      What did shanna do this time?

  27. November 13, 2009 at 1:42 pm

    I’m really proud of Demi and Joe and the way they are trying to handle this relationship compared to prior ones. They are both very passionate people who seem to fall in and out of love very easily, but the only people who they seem to have always cared for since they meet them is each other. The fact that they recognize that it will be difficult to build up a lasting relationship and are progressing with it slowly shows me that they are serious about this relationship more than any others they have been in. I think that 2010 will be a Giant Jemi Year, and 2012 will be another Giant Jemi Year cause that’s when I predict they will get married. Normally I think that getting married at a young age isn’t a good idea, but that’s mostly cause people are not financial secure enough to start a family, but that isn’t a problem for Joe and Demi. Even Joe acts the goofball he and Demi still act more mature than many people their age. Also when you find the person you are meant to be with, nothing should hold you back, so their ages in this matter are irrelevant.

    • November 13, 2009 at 1:51 pm

      All Heal Youu All Heal You LOL XD You Rock You Know That Dude

    • November 14, 2009 at 12:43 am

      I agree. I think whether this article is legit or not that even if Jemi were to date, theey’d try to take it slow anyways. I mean if we look at Demi and Trace, we all see how that didnt work nor Joe and Taylor because they rushed it. Joe is in his 20’s…and he may not want to get married at an early age but if he does want to take this specific relationship slowly for a few years then he may want to marry Demi and vice versa..he proposed to her as a joke, but we all know that thought could be in the back of his mind. IDK but i personally think Catch Me, Stop the World, and Remember December are all about Joe and Demi and how they were somehow “prevented” from dating each other due to age and then thats where Camilla came from even when it looked like Jemi were dating at the end of the year and in January. If they arent in love then i’d be really surprised(:

  28. 41 francesca
    November 13, 2009 at 3:37 pm

    it look like joe take out the bracelet again
    http://justjaredjr.buzznet.com/photo-gallery/348731/joe-jonas-jacque-louis-david-09/

  29. November 13, 2009 at 3:48 pm

    Ok This Is Random But I Feel Like Having A Long Talk About Stuff(Idk What Too Call It)XP Its Better If I Say It Here Cause If I Said It Somewhere Elsa People(Nonjemains) Would Just Probley Disagree OK Well What I Don’t Get When People Say Somethings The Best When They Know Its Not True I Mean A Pretty Good Example Is A Jelena Or Stemi Fan(Yes I Personally Think Stemi Is Fake, Made Up WHATEVER I’ll Explain That Later :P)I Mean Jelena Barely Know Eachother And What They Seem Cute Together Ang Like OMG THERE PERFECT And I Know People Have There Own Opinions But Seriously Have Good Reasons Stating Facts(Holy Monkey Cradule[Yeah Don’t Ask About That LOL]I Sound Serious)And Us Jemains Have Pretty Good Reason To Say They Are The Best Cause Inn All The Relationships They’ve Been In None Of Them Taken It Slow Before(I Think) And Both Jemi&Demi Want To Make This A Serious Relationship And People Call Us Crazy, Stupid And Think That We Are Wasting Our Time On Something That Will NEVER Happen Well I Think Its Time That Some People Should Idk SHUT Haha(Hatersss XD)Kay Now I Think I’m Done Talking(Sorry I Like Letting Things Out Cause I Barely Talk Hehe XD)OH Wait I Forgot Some Other Stuff Hehe Lol Ok I Said I Was Gonna Tell You Why I Think Stemis Fake Well Its KINDA OVIOUS, There Only A Couple That Came Out Of A SHOW And Only A SHOW For All We Know(No Ofence If Your A Stemi Fan)Oh Did I Mention I Heard Some Stupid Things From A Stemi Fan(No Ofence Again She’s Alright But This Was Retarted):
    “I really doubt it. Sorry to burst your bubble, but I think they’re too close to date. Like, they’re so close, the thought of dating feels incestuous. Demi has made it clear that she would never date a Jonas Brother, even saying the thought of that is disgusting. Joe has made it clear that he doesn’t like her. I think Jemi fans see Smitchie or think that two best friends = hot couple, but in reality there’s not as much chemistry as everyone claims”
    And Then She Comments On A Stemi Picture And Look What She Writes:
    “THEY ARE SO EFFEING ADORABLE.
    LIKE, PERFECTION. THEY SHOULD DATE NOW. TRUCK JEMI. STEMI FTW.
    THEY SHOULD GET MARRIED. I WOULD SNEAK IN AND TAKE PICTURES LIKE A PSYCHO PERSON.
    IT’D BE LIKE THIS COMMENT BUT TEN TIMES WORSE. AND I’M ACTING LIKE I’M HIGH OR SOMETHING HERE.
    OH, AND YOU’RE AN AMAZING MANNIPER OR WHATEVER.
    &READING YOUR TWEETS, PLEASE DON’T LEAVE. YOU’RE AWESOMETASTIC AND SHIZZ.
    GO WHAT-EVER-YOUR-NAME-IS. I THINK IT’S MISHA BUT I FEEL LIKE A STALKER FOR KNOWING.
    I’m going to stop abusing the caps lock button.”
    Lol Kinda Funny Comment But A Bit Rude Cause Didn’t Say Anything AT ALL To Her I Just Said I Wasn’t Gonna Burst Her Bubble XD Yeah Sorry Thats The One Thing That REALLY Needed To Get Out Soo Yep Totally Random PEACE XD

  30. 43 mixiko
    November 13, 2009 at 4:38 pm

    Today (13 november ( first day that i see this post)) it’s friday!! a friday? 13? ya!! not a day of bad luck! but a really good lucky day for us! amzing news- thaks
    the post is relly good almost perfect.. but come on.. the person who posted this article could put a real photo of jemi! not one that is phtoshop-. but ok.not bAd..

    J♥mi!

  31. November 13, 2009 at 6:40 pm

    Need some Jemication? Come visit us over at Jemi University

    Lessons 1 in Music and Art are up as well as a Recess Session.

    http://JemiUniversity.wordpress.com

  32. 45 francesca
    November 13, 2009 at 8:19 pm

    is it me or joe cut his hair like john meyer look at the video of who says. he look just like him, btw we know that demi looooooooves john meyer soooo that will made joe even more atracctive for demi.

    there are to many thing that screams jemiiii and are soooooo obvious that is impossible not to note them.

    JEMIIIII ALL THE WAY

  33. 46 kayz
    November 13, 2009 at 8:47 pm

    whos that girl joe is out with in madrid

    • November 13, 2009 at 9:01 pm

      She is a Disney star from Spain, I heard she is acting as JB’s guide and interpreter while they are over there. She meet them last year at the Disney Games

  34. 48 francesca
    November 13, 2009 at 10:26 pm

    guys

    4mdot

    Live Chat at 3pm, LA time! LOL… That’s in 40 minutes for my worldwide fans!!!

    we have to ask him about jemiiiiiii, and ofcorse CR2

  35. 49 sara
    November 14, 2009 at 8:12 am

    there’s one thing i find contradictory in this released statement. diana did what she did to help that jerks credibility, not demi. i’m not sure why it was said this way. thoughts???

  36. November 14, 2009 at 5:46 pm

    just GET OVER IT zack! god! u want jemi together but you’re tearing them apart?! WTH MAN?!

  37. 51 dila
    November 15, 2009 at 3:16 pm

    speaking of “TAKING IT SLOW” it reminds me of Nick’s song from JONAS episode 8.
    “my bro is the kindest guy that I know, he likes to TAKE things SLOW. he’s a regular JOE!”

    JEMI is slow but sure! 🙂

  38. November 16, 2009 at 9:43 am

    idk…i super confused about this..i love them both and sure they would make a cute couple but please they are humans who need SPACE < zack i know you love jemi but siriously youre not helping them at all….no offence, your sorta showing them that if they get togeather they will be bombarded by fans and never get their own space. i myself am a jemi fan, talk about em every day…doesnt mean im gonna follow them around. and if they dont give their relationship a cance, thats their choice, not ours.


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


Pic of the Moment!

Animation of the Moment

Friend Sites!

Click! 001

Blog Stats

  • 2,291,298 hits
November 2009
M T W T F S S
« Oct   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Contact Us…..

JemistryTeam!

001

JemistryTube!

001

%d bloggers like this: